Monday, April 28, 2008

prakata

Assalamualaikum waramatulahi wabarkatu dan salam sejahtera, saya mengucapkan kepada guru pengajian Islam, terlebih dahulu saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada semua yang mengerah kudrat dengan menggunakan tulang empat kerat untuk menjayakan projek pengajian Islam tidak lupa juga saya pada pensyarah pengajian Islam yang yang banyak tunjuk ajar semasa saya dalam kemuskilan dan keluarga memberi sokongan padu untuk saya terus menjayakan projek ini.
Selain itu, saya ingin meminta maaf jika hujah atau isi yang saya tampilkan itu kurang memuaskan atau dimana-mana saya melakukan kesilapan atau kesalahan oleh itu, saya menyusun jari- jemari saya dari kiri ke kanan untuk memohon maaf atas kecuaian atau kelemahan saya dalam menyiapkan projek pengajian Islam "jarum yang patah jangan disimpan dalam peti kalau ada salah silap jangan disimpan dalam hati"
Sekian, terima kasih.

No comments: